Bureau Streefkerk heeft een pool van kandidaten die zonder fee en direct beschikbaar zijn voor uw organisatie. Ook deze week hebben wij weer goede professionals die wij graag aan u voorstellen.

Jos

Jos is het best te omschrijven als een betrokken man die zich altijd 100% inzet. Hij heeft een hands-on mentaliteit, is rustig, loyaal, stipt en zelfstandig. Hij beschikt over technisch inzicht, is sociaal communicatief vaardig en spontaan.
Jos heeft in zijn werk altijd veel contact gehad met de klant en hierdoor kan hij goed omgaan met veel verschillende mensen en situaties.
Jos zou graag aan de slag gaan voor 12 uur tot 16 uur in een klein bedrijf waar hij in het magazijn met de heftruck orders kan picken en/of vervoerswerkzaamheden kan verrichten.
Ook het uitvoeren van klein onderhoud aan gebouwen in een baan als conciërge of huismeester zou heel goed bij hem passen. Jos is iemand die popelt om zijn kwaliteiten optimaal te benutten in een fijne baan.

Inzetbaar als:

• Facilitair medewerker
  • Conciërge/Beheerder
  • Magazijnmedewerker
  • Vervoer goederen kleine auto

Regio: Amersfoort

Nathalie

Nathalie is een sociale techneut die op zoek is naar een nieuwe werkplek, na haar verhuizing naar Ermelo. Zij heeft een brede achtergrond bij gemeenten, woningbouwvereniging en een timmerfabriek. Zij voelt zich het meest thuis in een ontzorgende functie, waarin zij de ruimte krijgt om degene voor wie zij werkt op alle mogelijke manieren (inhoudelijk) te ondersteunen. Met haar technische achtergrond (HBO-Bouw) is zij een goede sparringpartner voor de projectmanager of projectontwikkelaar, maar kan zij ook ingezet worden om de contractstukken te controleren, bijeenkomsten met (toekomstige) bewoners te organiseren en te begeleiden, rapportages en overzichten te maken, die ene lastige brief op te stellen en de projectteamleden te manen tot actie en alle andere dagelijkse werkzaamheden uit handen te nemen. De projectmanager houdt daarbij tijd over zich bezig te houden met de middellange tot lange termijn acties.

Wat je aan Nathalie vraagt, dat wordt gedaan, en nog goed ook. Daar kun je van op aan!

Nathalie is een echte doener, zij is dienstverlenend, werkt zorgvuldig, is praktisch en heeft sociaal communicatieve vaardigheden met een vlotte pen.

Inzetbaar als:

• Rechterhand van de projectmanager of projectontwikkelaar
  • Directiesecretaris
  • Projectondersteuner op inhoudelijk niveau

Regio: Zwolle / Apeldoorn / Amersfoort / Harderwijk

Wilt u meer weten over één van deze kandidaten?

Neem contact op met één van onze loopbaanadviseurs via info@bureaustreefkerk.nl.